Höst väder

Vilket höst väder det är, det bara regnar och blåser, som tur är så får jag skjuts i dag så jag slipper bli dyngsur :P
Och om vädret fortsätter så här så kommer jag inte att gå på träningen för att risken är, när det regnar så här, är att jag blir riktigt förkyld och det vill jag verkligen inte nu med tävling i helgen och så.
Så idag blir det bara gymnastiken som gäller.

Har också precis packat idrotts kläder och det är det att min väska är liiiite för lite för att ha skor och allt i, så man får typ pressa i en timme.. Lite onödigt att skriva kankse men jaja ;)

Men nu ska jag gosa lite med Ella innan jag drar så
Ha det göttt! :P


Ja nu fick det bli en bild på en potatis hade inte så mycket annat men ska verkligen försöka att ladda över alla bilder från mobilen snart känner att jag inte gör det så ofta.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0