Min familj

Hejsan!
 Tänkte att jag också borde berätta om min familj, eftersom Elin gjorde det.
Man kan väll säga att min familj är lite mer annorlunda än vad Elins är, haha.

Jag har 2 brorsor, båda är yngre. Felix är 12 och Gabriel blir 3 i januari.
Felix är autistisk, och har epelepsi (?) medans Gabriel är adopterad från Vietnam.
Eftersom det alltid är lite jobb med Felix sover han över på kortids varje måndag-tisdag, och från fredag-tisdag 1 gång i månaden. För er som inte vet vad kortids är, är det som ett "extra hem" för dom som har någon slags sjukdom.
Annars är vi ganska normala, mamma jobbar som undersköterska, och pappa jobbar med maskiner.
Ja, det va väll det! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0