Träning

Nu har vi träning, och jag tänkte berätta om min familj, vet inte varför men ja nu blir det så.

Min Mamma är 37 (Tror jag) och jobbar som CNN tekniker eller CCN jag tror det sista men i allafall och det va väl typ det.
Min pappa är 53 och jobbar som rörmokare ja kanske inte värdens roligaste jobb fast alla har ju olika åsikter..
Jag har 4 bröder 2 små, 2 stora Emil, Erik, Micke och Kenneth.
Emil är 13 och tråkig han går på innebandy och är allmänt jobbig.
Erik är 11 snart går på innebandy och är typ också allmänt jobbig..
Och sen har vi Micke som är 30 tror jag och bor inte här men jag vet faktiskt inte var han bor och jobbar med "2entertain" tror jag eller nått annat.
Och Kenneth är 27 tror jag och har precis fått ett barn som jag då har blivit faster till och han ska gifta sig i sommar, tror jag Men det va det Hej Då :P


Emma och Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0