Sorrry..

Att jag inte blogga men datorn paja och ja ni fattar.

Nu sitter jag och ska äta mat snart sen ska jag till Rosenlund och göra lite grejer med Elin och Malin :)
Ska också ta med ryggplatta till Elin (Får inte glömma, har gjort det 2 gånger :S ).
I dag hade vi matte prov och det sög.. Det va 13 uppgifter och alla utom 1 hade minst a-b och 2 st hade a-h, man hann verkligen inte..
Ja och i morgon har vi ett till matte prov kommer väl suga lika mycket.
Men ska va posetiv, annars går det aldrig ;)

Sen i morgon så blir det träning, får se hur det går.
Jag älskar verkligen Gymnastik och Friidrott men pga. tränare och grejer så blir man bara irreterad speciellt på sånna som favoritiserar och även fast vissa inte äns typ har tränat så ska dom va med och tävla och jag menar inte i en ända sport är det så att men får va med även fast man inte tränar det är skit dåligt.
Men alla tycket väl inte lika menmen ska äta nu
SES! :)


Min kanin Molly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0