Nej nu jäklar ska vi försöka blogga!!

Hejhej ja ni vet varför jag inte har bloggat, har ju varit väldigt upptagen med prov och gymnasium och ja mycket annat.
Men nu börjar vi på en ny kula.

Ja i går så va vi på Kaffe och Chokladmässan på Nordiska och ja, åt choklad ;)
Det va kul och eftersom att jag inte ätit godis på typ ett halvår så va det jätte kul och smaka lite nytt som hade kommit eller vad man ska säga.
Det är öppet i dag också mellan 10- 18 och det är värt det, bara lite mycket folk.

Och i fredags så sov vi hos Malin och titta lite på idol och så.
Och i dag så blir det träning, vet inte om jag är så jätte peppad just nu ligger det mer till att jag vill byta grupp till typ Södertälje eller nått jag orkar inte med den här gruppen..
Men det finns inget jag kan göra just nu i allafall.
Men nu ska jag äta lunch
Seee you soon!



Lite bilder från typ kålmården tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Vera

Har ni börjat kolla på gymnasium? :D Vad funderar ni på? <3

2011-10-18 @ 11:55:11
URL: http://veralinn.blogg.se/
Postat av: Elin H

Ja det har vi, Jag har typ tittat på Kungsholmen, sjödal och typ Huddinge och så. Vilket är det du går på? :D <3

2011-10-18 @ 17:16:02
URL: http://elinarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0