Jag vet inte..

Ja jag vet inte vad jag ska göra, jag glömmer bort och får dåligt sammvete över att jag aldrig är här men jag ska försöka upptadera mer.
Idag blir det friidrott i björkhaga och lite så.
Idag slutade vi 12.10 för att vi såg på teater förrförra veckan.
Och idag så har vi beställt lite grejer på internet som vi ska ha till Halloween-Partyt som Emil och Erik ska ha och jag och Elin och kanske Malin och Emma ska hjälpa till med allt typ.
Men någon dag så ska jag åka och tittta på någon kostym eller nått och lite andra dekorationer.
Men ska byta om till träningen nu eftersom att jag inte har något att göra, fast den börjar om 2 timmar..

Men hej så länge :)



Sommar! Och Malin :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0