Ja så va det..

Juste jag bloggar ju också här brukar glömma det men vad ska man göra lixom, jag har inte all tid i världen till att blogga men jag ska så klart försöka bli bättre.

Igår så va det först friidrott och då cykla jag dit och sen till gymnastiken för att i slutet av träningen landa fel och vrika foten och vrida knät lite fel och det gjorde riktit ont till en början men idag var det  bättre och jag kunde tillochmed träna med lite teip ;)

Idag så va jag i skolan och vissa människor borde verkligen skaffa lite hjälp helt seriöst bli så irreterad på människor som blir sura på på en person för att någon idiot sagt att den personen snackar skit, och sen det ända dom gör själva är att snacka skit om alla bara för att dom inte är lika bra eller för att dom inte ha nått bättre för sig.
Jag menar skaffa lite mod.
Det ända dom vågar säga är bakom någons rygg. Och inte äns det är sant. Snälla skaffa lite värdighet och gå inte runt som en bitch och tro att all utom du gör fel! För du gör jävligt mycke fel. Och det är så jävla fegt att skratta åt någon som råka säga något stammande när man själv fan knappt kan läsa världens enklaste ord.

Blir bara så jävla förbanad...
Men till något helt annat. Snart ska vi välja gymnasium :S Läskigt men spännande vill ju inte igentligen sluta grundskolan, men vill ändå ifrån det. Och det jobbigaste är nog ändå valet jag menar hur och vad ska man välja?
Går det att kombinera?
Och vad är bäst för mig?
Och vad vill jag göra?
Men det blir nog enklare, hoppas jag :S

Det jag funderar på att välja är Vård och omsorg men jag vill ändå gå antingen gymnastik eller friidrott men ja vad ska man göra antagligen kommer jag få välja bort något men vad?
Vet du något bra gymnasium?

Ja förlåt det blev väldigt långt menmen det får ni ta ;)


Här är lite bilder från Flen när vi bada! Typ 2006-2008 eller nått :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har hört att Kungsholmen gymnasium är jätte bra med vård och omsorg/ Sara

Kramar

2011-10-06 @ 20:30:27
URL: http://elinarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0