Hejhej

Hej nu sitter jag och tittar på tv. Igår så blev det både friidrott och gymnastik och det blev så himmla stressigt och sent så jag hann inte blogga. Idag kom vårat paket med linser och grejer men linserna hade en sprika och gick sönder och fick fel spöke så i morgon ska jag ringa och klaga :P  Hhah men nu ska jag typ titt,,a mer på tv eller nåt kommer typ somna snart ändå så God Natt!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0