Oj,oj.. Det här va inte bra..

Oj va längesen det va man har inte äns några inlägg på senaste längre typ.. Asså jag får så dåligt samvete men jag har samtidigt inte tid har så stressit med öppnahus, gymnasium, träningar och framförallt skolan.
Ibland vet man lixom inte vad man ska göra eller vart man ska va.
Men ska så klart försöka blogga mer menmen man vet aldrig om det går :)

MEN VET NI VAD JAG OCH ELIN HAR GJORT!!

Vi ha slingat mitt hår, typ alldeles nyss!
Känns inte som att det syns så mycket nu men hoppas det syns mer när det är mer "vardagligt".
Men annars är det väl synd ;)



Oj tänk nästa gång det är skolavslutning så är det sista gången vi har avslutning i grundskolan, lite ledsamt faktiskt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0