Hmm jag vet inte riktigt..

..vad jag ska säga.
Det är pinsamt hur dålig uppdateringen har varit men jag vet lixom inte vad jag ska göra jag är nästan aldrig inne på datorn och om jag är det för att jag ska titta något snabbt.

Jag har jätte lite tid som jag är hemma eftersom att jag tränar i Huddinge numera så måste man lägga på från minst 1-2 timmar på tränings tiden, eftersom att det tar så lång tid att åka dit även om man åker kommunalt eller med bil.

Men jag hoppas att det blir ändring på det men jag kan inte lova nått eftersom att jag inte har så mycke möjligheter att blogga men jag kan försöka.

I dag har jag fixat Emil och Erik's Present inne i stan som jag ska ta med dom på, kommer bli spännande om dom gillar det.
Men nu ska jag ducha och fixa för i morgon, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Godmorgon! Länge sedan :) nu har dragit igång "VECKANS AWESOME" anmäl dig på bloggen vettja ;) ha en bra måndag!

2011-12-19 @ 09:30:27
URL: http://guevacci.se
Postat av: Celine Broman's Blogg

SV: roligt att ni ska till jersey, det var super kul!

2012-01-30 @ 14:55:41
URL: http://celinebroman.myshowroom.se
Postat av: louise

Sugen på att vara med i veckans blogg?

Vem vill inte ha mer läsare ;)



DIREKTÄNK:

http://laakinoiise.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-spamma-hur-mycket-du-vill-fo-2.html#comment

Du har en fin blogg, försten :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

2012-02-22 @ 21:08:36
URL: http://laakinoiise.co.cc
Postat av: elin

hej! eftersom att ni inte uppdaterat eran blogg sen december så tänkte jag att ni kanske kunde radera den? för det är så att jag och min kompis hade tänk oss samma namn på vår blogg som den här.. maila mig, eposten står där. kram!

2012-05-12 @ 08:32:48
Postat av: Elin

Beeeeer er radera er blogg, VILL VERKIGEN HA NAMNET.

Ni bloggar ju aldrig o allt så snabbt boort med den hhahhaha nej men göreh bara !

2012-05-21 @ 14:33:12
Postat av: Elinarna

Vi kommer inte ta bort den okej för vi komner börja blogga igen och du av någon kommer inte få namnet!

2012-06-16 @ 19:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0