Skola

Idag så hade vi först matte och precis när matten är slut så börjar brandalarmet ringa, men det jag tror är att det är något annat så jag fattade inte men sen när alla började gå ut så började det komma långsamt att det kan ju vara ett brand alarm, Hmm... :P
Men det var ingen fara sen hade vi typ NO, Spanska och idrott fast vi pratade bara på idrotten.
Sen så skulle vi haft foto efter lunch men då hade dom skrivit fel så du skulle vi helt plötsligt ha engelska.
Sen hade vi vårat foto.. Blev nog inte så bra på mig men när blir det bra lixom? Hahah men precis innan vi skulle gå in och ta fotor så börjar brandalarmet ringa igen såklat, men det var inget som brann igen ;)
Sen så skulle vi ha spexfoto och det hoppas jag gick bra vi var som sagt gymnaster och vi satt i spagat och efter ett par kort så va inte det så skönt :S Men det funka men nu ska jag plocka ur diskmaskinen
Hej då så länge! :)


Längtar tillbaka till början av sommarn när det va som varmast :D

Malin vid vattnet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0