Nu har alla åkt

Hejsanhoppsan eller nått ;) Nu har alla åkt vilket är ganska skönt eftersom att det typ är femtioelva små barn med.. Men det är väl kanske inget man ska klaga på. Just nu så sitter jag mest och tittar och undrar vad jag ska göra finns väl inte så mycket att göra antar jag.
Jag tänkte bara skriva lite kort vad jag fick vilket va en klänning, strumpor, linnen, pengar och lite mer men ska försöka hitta på något nu så
Hej då! ;)





          
                           Ajjj jäklar va bara tvungen att lägga ut de här fy fan va ont.. :/
                                                            
                                                                       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0