Good Morning ;)

Idag blev jag väckt jätte tidigt, eller kanske inte jätte men det känns verkligen som det ;)
Så nu sitter jag och äter nybakta baguetter som mamma köpte på vägen hem.
Idag så ska jag och Elin och kanske Malin på Grönana igen hahah, men bara typ någon timme så vi ska in till öppningen och sen vara där till 12-13 eller nått mest bara för att ta ett band och åka något, och sen för att jag får gäster vid 6 och måste typ fixa allt innan.

Och nu måste jag typ bara få skrika av mig Aaaaaaaaaa!! Asså jag kan fortfarande inte fatta att vi ska till Jersey!! Asså det ska bli så himmla kul och jag kommer typ vara glad hela året Ååååååå!!

Men, men nu måste jag äta klart och göra mig i ordning så
Ha det bra så länge! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0