Brunch eller nått!

Hejsan hoppsan hahah har vaknat för någon timme sen och då var det bara att städa, städa och städa, eftersom att jag fyller år i morgon och vi ska ha gäster och lite så, så hann inte riktigt äta frukost så nu håller jag på att gör pannkakor som blir typ frukost-lunch hahah.

Men idag så händer det, jo i dag så ska våra föräldrar prata om SPRÅKRESA!!! Alltså om vi får åka eller inte och jag kan säga att jag hoppas med hela mitt liv att vi får åka :D :D
Och sen efter det så ska vi till grönan och det ska bli otroligt kul ska jag bara säga och speciellt om vi får åka!!
Ja så den här dagen kommer inte att bli tråkig någonstans!
Men, men nu ska jag fortsätta steka mina pannkakor för snart kommer dom att bli brända så
Hej då så länge! ;)


         
         
Lite bilder på när vi tältade på skolavslutningen Jag, Elin och David :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0